Tech-no

Rubriken probably doesn't make any sense to you, men det är en reklam här. Reklamer här är så annorlunda, svårt att beskriva.. Men de är oftast roligare att kolla på för de är så knäppa.

Skriver från min mobil nu så vet inte hur det kommer gå, men det märker vi väl!

Jag är glad att meddela att jag överlevde gårdagen och spökhuset! Och Klara, jag grät inte det minska i kön utan gick faktiskt genom hela! Måste väl erkänna att jag hade mina ögon stängda stora delar, speciellt när jag hörde de utklädda gubbarna skrika right next to me. Och på grund av att jag bara såg hälften var det inte så läskigt! Jag kunde förutspå när det värsta skulle hända så det var inga större problem! Är nu ganska stolt över mig själv att jag för första gången klarat mig igen något som detta! Gasten nästa!!

Annars händer inte så mycket, vi har fortfarande två veckor av XC så det är vad sker efter skolan. Är ledig på fredag vilket ska bli riktigt nice! Helgens, och halloweens, planer är lite oklara ännu. Men vi får se vad som händer där hihi! Det blir ju att kolla meet på lördag förmiddag i alla fall! "slutspel" har ju börjat nu och i lördags vann vi, så sectionals nästa!

Men livet rullar på som vanligt här! Dock verkar det som att the freachmen har kommit på ett rykte om mig.. Det var i alla fall en som frågade sin storasyster, kompis till mig, om det stämde. Hur man nu kan vara så trög och ens fundera över det... Vet inte om det är appropriate att skriva ryktet här dock. Vet att det gör er så otroligt nyfikna nu, men känns inte som att det passar in såhär öppet.
Man måste ju bara älska allt drama som händer här! Jag trodde det var mycket i Tranås, men folk här är så desperata efter det att de skapar det utan anledning och skriker högt om saker som de inte har det minsta med dem att göra.. Aja, det är ju en del av high schools charm!

Har inga läxor idag vilket är skönt! Kollar film på två av mina lektioner och chillar galet! Trivs ganska bra med det också!

Så vill såklart också hälsa att jag mår mycket bra här på andra sidan Atlanten och hoppas att ni har detsamma där hemma!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0