Spirit week!

Denna vecka är det spirit week! Vilket betyder att varje dag har ett tema som som ska klä sig efter. Den klass, grade, som har flest utklädda vinner! Detta är förberedelser inför homecoming som är på lördag och school spirit som man inte kan hitta i Sverige!

Måndag: Class color day!
Vilket betyder att vi Senior skulle klä oss i så mycket grönt som möjligt! Bilden är från Yearbook, också stället där flest foton är tagna eftersom man har kameran med sig.



Tisdag: Hawaiian day!



Onsdag: Decade day! Senior are the 80's



Torsdag: Disney day! Och vi försökte samla så många seniors som möjligt att göra de 101 Dalmatinerna, vi var ganska många tillslut! Vet inte om ni ser så bra men det är i alla fall en bild på vad jag tror är alla.



Imorgon är det blue and white day för det är skolans färger. Alla seniors ska träffas innan skolan och äta frulle tillsammans vilket ska bli rikitigt kul! Sen går vi i skolan till 11.30 including flickerball! Ingen cross county heller! Så blir nog bara en kort springtur hemma istället innan det är pasta party at my place! Älskar verkligen pasta partyn för man kan äta så mycket god mat! Efter det är det peprally at the school eftersom det är homecoming game på lördag!

lördag är det meet i Springfiled, efter det hem för att duscha och packa. Sen blir det nog en stund på matchen innan det bär av till Sierra för att göra i ordning oss. Efter det fototagning, middag på något Japansk ställe och sedan homecoiming! Som tydligen ska vara ganska lame till skillnad från Prom, men ändå kul att uppleva. Efter det har vi inte så mycket planerat men det blir nog någon fest, alkoholfri såklart, och sedan sleep over hos Sierra med Gina, Kristin och Aaron!

Det är nog allt för mig just nu. Har förhoppningsvis tid på söndag att skriva om homecoming och morgondagen!

Jag saknar er och allt, även om jag har det mycket bra! Men hoppas Sverige överlever ytterligare 8 månader+ lite till utan mig så kan jag försöka överleva utan er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

verkar sjukt kul! :D

2011-09-23 @ 10:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0