Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Jag ska berätta om helgen vilket innehöll ganska mycket händelser faktiskt. Första amerikanska fotbollsmatchen, första tävlingen med Cross Countryn och sen camping! Men är lat och tänker inte srkiva om det. Plus att jag har hört önskemål om att få se mina läppar röras för att sedan höra min vackra röst igen. Så därför ska jag, hör och häpna, spela in ett vidoeinlägg! Denna händelsen ska äga rum imorgon efter träningen, vilket betyder att ni kommer få se den på onsdag. Det vill säga om den duger för att visas.. Men det märker vi imorgon och man ska ju alltid vara på att testa nya saker! Någon jag verkligen lärt mig här. Stort plus i kanten är ju att jag slipper sitta och skriva i en evighet!

Så imorgon börjar skolan igen efter långhelgen och det ska bli kul att se folket och röra på sig igen! Suttit alldeles för still nu i två dagar och mina ben klarar det inte mycket längre! Annars händer det nog inget speciellt.

Som sagt, vänta med spänning för att få höra mig prata och se mig igen! Samt vad som hände i helgen såklart, inte lika kul men ändå!

Godnatt/morgon så ses vi snart igen!



I brist på annat får ni här en cambild för att göra inlägget lite roligare. Vet inte varför, men bilder har alltid den effekten.

Kommentarer
Postat av: klarie

meeeh, gud vilken fin tröja. avis här

2011-09-06 @ 15:15:35
Postat av: Rebecca

DET VA EN VÄLDIGT FINT TRÖJA,håller med klaris. Och jag vill ha ett LÅÅÅÅÅNGT videoinlägg! :D

2011-09-06 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0