I said.. Brr! It's cold in here

Efter åtskilliga klagomål från en viss person på att mitt förra inlägg var så långt tänkte jag nu dela med mig av ett kortare och på så sätt bevisa hur ointressanta de blir.

Sitter nu äntligen och ladda upp bilder från min vistelse här. Kände att det var bäst att ladda upp de bilderna jag har innan New Orleans.

Och som sagt, imorgon bär det av mot New Orleans!! Pretty Excited! Förutom att det är en 12 timmars resa i en bil.. På vägen dit kör vi dock bara 6 timmar, sover på hotell och kör resterande 6 timmar torsdag morgon. Har tydligen några stopp på vägen till hotellet också som är hemliga. För mig är typ hela resan hemlig, har ingen aning om vad vi ska göra där.. Borde packa, men gör som resten av folket här och slänger ihop något imorgon klockan 6! Är nog inte så svårt då mitt utbud av kläder inte är det största, plus att det ska vara över 30 grader så mest shorts!

Vädret är en grej som bör tas upp. Klockan är nu närmare 1 am och det är nästan 30 grader ute.. Och det var ännu varmare under dagen kan jag lova! Men gissa vad jag hade på mig?! Jo, min London-hoodie och långbyxor! Nej jag är inte dum i huvudet utan det är så att alla här har på massa AC på och speciellt skolan! Det är superkallt och man fryser galet om man inte går klädd om jag! (Såg också att det var under 10 grader hemma i Tranås, kul för er!)

Borde sova eftersom jag ska upp om 5 timmar.. Men jag är smartare än så! Det väntar en 6 timmars bilresa, och sover jag lite nu är jag trött imorgon och kan sova mig igenom större delen av den! Planerar också att vara uppe hela lördagen då vi åker 12 timmar i sträck hem igen! Mina skills att kunna somna lätt i bilar har jag alltid varit stolt över!

Nu ska jag och Fritzie gå och lägga oss för bilderna på facebook är färdigladdade! Eller jaa, han har ju sovit ett tag. Men det är bästa att jag joinar så att jag kommer upp imorgon! Är också hungrig och sover jag kändes som att det fortare blir frukost!

Okej, det kanske inte blev så jättekort.. Men har ju så mycket att berätta så tycker faktiskt inte att en viss person borde klaga eftersom denna kommer med massa egna frågor och alltså tycker jag jag inte berättar tillräckligt! (Ingen bild heller bara för det!)

Blir jobbigt att vara utan mina inlägg nu när jag pumpat fram tre dagar i rad! Men ni får klara er för nästa blir nog tidigast måndag.. Hejdå allihopa, nu ska jag söder ut och leva college-livet några dagar!

Kommentarer
Postat av: Rille

Jag tycker att detta inlägg blev mycket bra! :D

Älskar att du skriver personliga detaljer som t.ex. att du kan somna lätt i bilar och sånt. det gör att man känner sig hemma och inte saknar dig så mycket!:O

2011-08-24 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0