Catch me if you can

Alla klagar på att jag aldrig uppdaterar men det är lika bra att ni vänjer sig. För att ha en blogg är inte riktigt jag och eftersom det är en utbytesstudentblogg och jag fortfarande är kvar i Sverige finns det inte så mycket att skriva om.

Det enda som har hänt är väl att jag var på ambassaden för drygt en vecka sedan. Besöket gick mycket bra och intervjun bestod mest av kallprat och ge fingeravtryck. Det enda krångliga var när jag skulle in och lämna ifrån mig alla elektroniska prylar och jag gav min mobil och kamera. Efter att det skannat den 4 gånger hittade de också en laddar, ett headset och 9 batterier.. Annars bestod besöket mest av att vänta. Tre dagar senare fick jag i alla fall hem mitt visum så nu är det inget som kan stoppa mig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

2011-07-19 @ 22:34:13
Postat av: Rebecca

Woho

2011-07-19 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0