3 down 7 to go

Jag kan inte förstå att jag redan vart här i 3 månader och att det bara är 7 kvar!! Tiden går så otrolig fort och dagarna bara rullar på som ingenting.. Nästa vecka har jag varit här 100 dagar, vilket är en tredjedel.. Lite overkligt måste jag säga. Men jag ser fram emot vad livet här har att ge!

Imorgon är min sista XC practice in my whole life. Det är ganska sorgligt för kommer sakna det och personerna. Men samtidigt skönt med friheten! Kommer kännas konstigt att sluta skolan och kunna göra vad jag vill, men jag klagar inte!
På lördag är det state, söndag avslutningsmiddag och efter det är det verkligen över.
På lördag får jag också träffa Frida igen!!! Är mycket taggad! Och ska bli så kul att prata svenska och igen förstår! Mohaha

Om tre veckor är det thanksgiving och jag ser fram emot det så otroligt mycket! Har hört om all mat som kommer serveras och att hela dagen spenderas av att äta den! Kommer göra så ont men lätt värt det! Inte nyttigt alls heller, men det är en gång om året, kanske en gång in my lifetime så jag bryr mig inte ett dugg! Är bara galet pepp!

Det var väl allt jag hade att säga i ett snabbt inlägg såhär på kvällningen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0