Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns...


... och jag kommer minnas många av dessa!

Behöver jag säga mer än detta?! Jag har nu varit i USA i 100 DAGAR!!!! Det är helt otroligt, det känns som att 100 dagar är så mycket mer än 99, det är ju liksom tresiffrigt! Som jag har nämnt så många gånger förut så går tiden otroligt snabbt här och det känns inte som 100 dagar redan. Blir nästan lite rädd, detta betyder att jag har varit här ungefär en tredjedel, förstår ni hur stor del det är?! Det är som när man har en hel timmes lektion och det har gått 20 minuter, och de resterande 40 minuterna går ju sp fort efter det. Har en känsla av att tiden bara kommer gå fortare... Så ska försöka njuta av tiden jag har kvar så mycket jag kan!

Jag kan bara inte förstå det, 100 dagar sedan jag senast såg mina älskade föräldrar, sedan jag gick på svensk mark, sedan jag åt en skål med fil och flingor.. Och bara drygt 200 dagar tills jag får göra det igen. Ojojoj!

Annars så, bara fredag kvar sedan helg vilket alltid är skönt! Denna bjuder på sleep over, shopping, taco night och mycket mer kan jag tänka mig! Ser fram emot det och hoppas på att kunna ta lite bilder som kan hamna på facebook!

Rille, jag har en ledsam sak att berätta, men tyvärr så har jag bytt ut dig. Du vet att jag alltid sa att jag bara umgicks med dig för att få kolla på film gratis. Började ju sakna den vännen nu när du var lite för långt borta. Så har skaffat en ny! Becky i XC teamet jobbar i en video store här och hon hyr gratis filmer! Så imorgon ska vi bege oss dit och hyra lite! Ville bara berätta det, förlåt...

God natt Sverige, eller jag kanske orde säga god morgon!

Kommentarer
Postat av: Rrreeeeebbbbeeeecccccccaaaaaaa(och inget annat)

Alltså... Det svider fan när jag läser detta. Hur kunde du bara byta ut mig sådär?? :'O kommer aldrig mer hyra film med dig sen när du kommer hem.

2011-11-12 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0