Busig tjej

Sitter i skolan nu och har engelska, borde nog jobba men har inte allt jag behover sa jag skriver lite här istället. Har självklart inte de gyllene bokstäverva sa det blir svart for er att läsa men ni overlver nog!
Just nu är det spirit week for pa lordag är det homecoming! Varje dag har ett tema och vi klär ut oss, tävlar seniors mot juniors osv. An sa länge har vi vunnut alla dagar! Ska lägga upp bilder och skriva om varje dag forhoppnoingsvis idag! Har aldrig tid att sitta vid datorn, for när jag väl är hemma vill jag inte vara osocial mot värdfamiljen. Igar kom jag hem typ 22 efter att ha vart med nästa alla seniors for att forbereda infor utklädningen idag vilker var mycket kul! Men som sagt, mer kommer fohoppningsvis ikväll!

Helgen var ocksa mycket kul! Hade meet i lordags som gick okej, sen hittade jag skor till homecoming och sen at vi. Ni borde nog sitta nu, for vad jag ska beratta ar otroligt forvanande. Till lunch at jag pasta med korv och räkor!! Jag at faktiskt räkor och jag at varenda en och det smakade gott! Konsistensen är äcklig och smaken kom fran sasen och de smakade inte alls som räkor, men ända! Ar ganska stolt over mig själv faktiskt! 
Efter det akte vi hem och firade Tanner som fyllde 20, dock no big deal här.. Sen bar det av till Springfiled med Sierra, Gina och Aaron for spririt week shopping! Efter det hade vi sleep over at Sierra's där vi gjorde muffins och satt uppe mestadels av natten och pratade. 
I sondags hände inget speciellt, var hemma och latade mig mest. Eller pa kvällen hade vi flickerball practice eftersom matchen är imorgon, fredag! I'm very excited! 

Annars är livet som vanligt och vi har XC varje dag efter skolna, igar var det ungefär 26 grader och inga moln pa hilmen, inte favoritvädret att springa i.. Vad har ni for väder hemma i Sverige? Hihi
Vi äter pa subway väldigt ofta for det ar sa gott med pepperoni och kyckling, plus det enda som inte är super onyttigt. Det forstors lite da de har sa superdupergoda cookies! Med peanutbutter, choklad, M&M's och annats gott, billigt ocksa vilket gor det lite for svart att motsta! Kan inte forsta hur Sverige kan klara sig utan cookies, for det är ju sa gott och typ ingen äter det.. 
Nu kan jag inte tänka pa nagot roligt att berätta forutom spirit week saklart! MEn borde verkligen ha tid med det och lägga upp bilder idag for ska hem direkt efter practice! 
Och nu har jag inte mer tid for the five minute bell har ringt vilket betyder att jag borde packa ihop sa att min lärare inte märker att jag gor detta istället. Hihi Ursäktar ocksa om det ar nagra skrivfel for har inte tid att lasa igenom..

Hoppas ni har det underbart for det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0