Första gången som du ska hålla nån i hand



Här är en länk till en video iaf som ska fungera! Vet inte hur jag gör för att få den publicerad här, men hoppas det duger! Jag är ganska förkyld som ni kan höra och det uppskattas inte. Men hoppas på att det går över så snart som möjligt!

Njut nu att att se och höra mig! Och hoppas ni uppskattar det för det är så mycket mindre jobbigt att prata än att skriva en uppsatts!

Upptäckte att jag glömde skriva en titel också, men bi förstår väl ändå!

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad kul! :D Det är så mycket roligare med videoinlägg :D

Verkar som om du är ganska hemmastadd där nu- och ja, det är mer än normalt att äta flingor på kvällen. :P

Vad äter dem när du äter flingor? Och finns det inte fil där?

2011-09-08 @ 10:06:49
Postat av: Rebecca

ÅHH JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR! så jävla kul att kolla på videoinlägg! Det är ju typ den onödigt infon som du lyckas berätta på videoklipp som är roligast ;). Men det är några saker jag vill säga....

1. Kan du inte visa den iphone?? kan fortfarande inte koppla dig med iphone.

2. Tror du att du lever upp till världfamiljens förväntningar???

3. VISA OSS RUNT I HUSET!



vill ha ett nytt videoinlägg inom kort!

2011-09-08 @ 16:51:45
Postat av: klarie

älskar detta!

2011-09-08 @ 18:35:11
Postat av: klarie

hahahaha, "eftersom det var så varmt"

2011-09-08 @ 18:36:12
Postat av: klarie

ååh, blev nästan lite tårögd

2011-09-08 @ 18:45:11
Postat av: julia

haha så söt! Saknar dig!!

2011-09-08 @ 20:16:02
Postat av: Mathilda

Hej när man ser detta kan man inte göra något annat än att sakna dig! Och så himla underbart att du har det så himla bra :)

Saknar dig iallafall!

puss på dig<3

2011-09-08 @ 20:49:50
Postat av: Lovisa

Åh, Nells!! kul att få höra din röst! saknar dig.. <3 pusss

2011-09-09 @ 17:23:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0