Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

Gjorde en video för er där jag berättade om min helg och så men kunde inte ladda upp den på youtube för den är tydligen för lång?!?! MED EN MINUT! Och orkar inte sitta och berätta allt igen så om någon vet hur jag kan göra för att klippa den eller ladda upp den via något annat så säg gärna till!

Annars får jag tyvärr göra er mycket besvikna. Men har den sparad iaf så på något sätt får det väl gå! Annars lovar jag att göra ett nytt försök imorgon och ställa klockan så att den passar!

Förlåt att jag gör er besvikna.. Men jag kan ju inte vara grym på allt! Plus, att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!



Delar istället med mig av bild på hur glad jag skulle vart om det fungerat! Känner att det är mer uppmuntrande än en bild på hur sur jag är för att det inte gör det. Plus att min rubrik gör ett ganska bra jobb!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är förlåten.

2011-09-07 @ 07:38:42
Postat av: Linnea

Brukar alltid finnas några trevliga movie maker på datorn där du kan klippa och klistra med dina filmer ! :)



Annars nöjer jag mig med fina bilder !

läst mitt mail än?

2011-09-07 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0