before i die, go to hawaii

Sitter här i soffan såhär näst sista kvällen innan Hawaii, det är nu 1 dag 11 timmar och 56 minuter innan mitt första plan lyfter! Och när jag är klar med detta inlägg kommer det ju vara ännu mindre!
Tänkte att det var dags att skriva ihop något eftersom jag nyss haft Spring Break och jag kommer ju inte ta med datorn till Hawaii so blir inte att skriva något på ett tag.

Är i alla fall sjukt TAGGAD just nu, känns lite overkligt att jag snart är på ett av de vackraste ställerna på denna planet. Hoppas verkligen att det blir underbart!

Tänkte lägga in lite bilder från veckan och musikalen, men kom nyss på att jag inte har lagt in bilderna på datorn och är för lat för att göra det nu, plus att jag inte får tag på alla så bilderna får komma upp imorgon istället! Håll ut!

Och jag berätta nog vad jag har gjort under mitt lov tillsammans med bilderna. Så detta blir ett ganska tråkigt och onödigt inlägg, men det är något i alla fall så att ni inte glömmer att jag ska till Hawaii på onsdag! Och eftersom jag har brist på bilder slänger jag upp den här! Älskar alla dessa bilder, det finns så många fina och så många som verkligen stämmer!



Vi hörs förhoppningsvis imorgon, så får ni se lite bilder! God natt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sÅjÄvLaAvIs

2012-03-27 @ 10:29:08
Postat av: Anonym

Sökte du några stipendier innan du åkte? Isf fick du dem?

2012-03-27 @ 21:41:23
Postat av: Agnes

Jag vill också dit!!! Ses där? ;))

2012-03-27 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0