Crazy Springbreaklike in the movies! No, this is Oakford..

Här kommer bilder! Börjar med några från musikalen! Som förresten var otroligt kul! Och alla som såg den verkar ha tyckt att den var grym!


Här dansar vi till musikalens första låt!


Är för lat och trött för att fixa denna bild, men ni kan ju typ se hur mina kläder ser ut i alla fall. Det var outfitten till de flesta låtarna, mycket fin eller hur?


Efter fick man så ute in the hallway och så kom alla som sett den och grattade en och så fick man blommor.
Det är typ alla bilder jag har från själva musikalen eftersom det är lite svårt att ta kort när man är på scen. Men lite andra bilder kommer upp på facebook!
Efter sista musikalen var det party, på amerikanskt vis såklart, med massor med mat och dans! Favoriten var de chocolate covered jordgubbarna(bild nedan, inte bästa men ändå)! Vet inte hur många jag åt... Det var i alla fall en riktigt kul kväll!


Sen började mitt lov! Så otroligt skönt efter de veckorna av stress! Så chillade mycket. Var och shoppade i Springfield(köpte kläder till hawaii), var på midnight movie! The hunger games såklart! Och jag tyckte det var en riktigt bra film faktiskt. Det blev också sleepover och att bara umgås med pesoner! Dock tar jag typ aldrig några bilder när jag umgås med folk.. Så har inga roliga att visa.. Men något kommer upp i alla fall!


Här sitter vi och spelar spel medans vi väntar på att bion ska börja, var ju bara där omkring 5-6 timmar innan... Men kul var det ändå!

Jag och Gina hittade dett som självklart var tvunget att testas!

Resultatet blev kanon! Riktigt gott faktiskt, nästan som de vi har hemma! Tänkte ladda upp bild på resultatet men det funkade inte av någon anledning..


Lördagen spenderades med min värdmamma! Vi åt först på en asiatisk restaurang som vi inte testat innan och maten var supergod! Tog currykyckling och mumma säger jag bara, har saknar curry! Sedan gick vi på Grease, en skola i Springfield hade den som musikal och tydligen ska deras alltid vara sp hilma bra för de är en privatskola och så och har massa fler resurser. Dock blev vi lite besvikna i år då det inte var någon jättesensation, visst var den bra, men Grease är ju alltid bra! Har faktiskt hört från flera att vår musikal var bättre! Känns ganska bra faktiskt. Efter det blev det en runda på stan och hittade en supersöt klänning som blir perfa till Hawaii! Vi hittade också en affär med massa konstiga hattar och liknande som vi inte kunde låta bli att testa! Det blev helt enkelt en mycket trevlig dag!

Har lite andra onödiga bilder också men de får inte komma upp idag för nu är det verkligen läggdags. Ska upp om 5 timmar så! FÖR DET ÄR JU HAWAII IMORGON!!

Om jag får tag i internet någonstans kanske det kommer upp något snabbt inlägg, men vi får se hur det blir. Annars hörs vi när jag kommer hem! SUPERPEPP TJEJ SÄGER GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0