The prodigal son

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt usla uppdateringen! Men det är inte för att jag är en dålig bloggare, utan för att min värdfamilj har sämst internet! Det är begränsat och innan jag kom var det redan över gränsen och för några dagar sedan tog det slut helt och hållet. Nu funkar det bara delvis så ni får inte riktigt än veta vad som har hänt mig de här senaste dagarna när jag har varit helt borta... Men jag lovar att det kommer det också!

Men kan ju tillägga att jag har det superbra och trivs som fisken i vattnet, handen i handsken och allt det där! Skolan börjar på torsdag och för första gången ska det faktiskt bli kul!

Ska försöka skriva ett sammanfattning av vecka ett så fort som mörjligt! Förhoppningsvis redan imorgon. Beror på vart livet bär mig! Men när ni redan väntat så här länge kan det inte skada att vänta lite till! Den som väntar på något gott... Och Rille du borde vara riktigt stilt över mig! Fick en bok av Grandma' och skriver varje kväll vad som har hänt. Vilket betyder att jag under sammanfattningen inte kommer glömma någonting!

Well, that's all for now! Talk to you as soon as possible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0