2 down 8 to go

Har ni vart här i 2 månader och oj vad tiden går fort! Veckorna bara flyger förbi och känns inte alls så längesedan det var en månad! Samtidigt känns det som att jag har varit här i en evighet.. Svårt att förklara. Men 1/5 nu i alla fall, ganska sjukt!

Och du anonyma person som skrev att jag skulle veta vem du är, du har fel. Visst har jag mina aningar, men man kan ju aldrig vara säker. Så kunde vara intressant att veta. Plus att jag tror det är ganska meningslöst med frågestund, ser inte riktigt vad folk skulle kunna ha för fårgor..

Och här kommer ett efterlängtat videoinlägg, det är lite flummit och i slutet vet jag inte riktigt vad jag säger och måste stänga av hastigt för att tiden tar slut. Men fick nog med det viktigaste i alla fall, även om det inte var något viktigt som hände.

Sitter just nu och väntar på att det ska ladda klart, men verkar ta en tid. Jag vill lägga upp bilder på facebook så att ni kan se saker som händer, men vårt internet vekar inte hålla med.

Idag kanske det händer en stor grej också, ska snacka med Lori och försöka fixa det idag! Vad det är berättar jag inte förrän det är gjort! Men om det händer, vilket det kommer göra med största sannolikhet kommer göra, så borde ni vara otroligt glada för min skull!

Skulle gått en promenad efter detta hade jag tänkt, men nu ska vi tydligen åka till Springfiled redan så har inte tid. För när vi kommer hem kommer det vara mörkt och får inte gå promenader eller springa då för det är tydligen farligt.. Aja, hoppas vi ska äta ute, och då är det värt det! Annars blir jag lite ledsen för hade vart skönt med en promenad med musik. Jag blir alltid så glad när jag lyssnar på musik. Ja Rille, på min ipod på låtarna du lagt in. Vet inte varför, men musik har den effekten helt enkelt!

http://www.youtube.com/watch?v=ihWV8Kgubos

Adios mina trogna läsare. Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så musiken som jag la in är inte så usel som du först trodde alltså??? :O

2011-10-03 @ 15:31:36
Postat av: Rebecca

man kan inte se klippet! :O

2011-10-03 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0