Heaven has arrived

Kommer med två goda nyheter!
Den ena var mer av en överraskning som gjorde min dag, och många därefter mycket bättre! Den andra vad var jag skrev om i gårdagens inlägg. Och ja, vi hade tid så nu är det fixat!

Börjar med den första. När jag kom hem idag fanns ett paket adresserat till mig, och gissa vad det var i?! Jo, svenska godsaker! Jag blev så lycklig! För det är så otroligt gott och oj vad jag har saknat det! Öppnade allt idag, tog lite av varje i en skål och bara njöt! Kändes som hemma! MMMMM.. Marabou! Jeff försökte sno lite av min choklad men jag var för snabb! Jag delar gärna med mig av saker, men inte när det är svensk choklad! Det är alldeles för heligt och ja, allt kommer med största sannolikhet hamna i min mage!
Fick också svensk tuggummi, mycket godare än amerikanskt! Och knäckebröd, vilket ingen här vet vad det är... Det finns tydligen i vissa affärer, men är otroligt svårt att hitta för jag har inte lyckats. Så perfekt med ett paket av mina favoriter! Har också fastnat för pepperoni som nog kommer smaka underbart på!


En bild på ett paket från himlen, eller ja mina föräldrar. Men det är ju änglar sända från himlen så vad är skillnaden? (Man kan också se mitt fina överkast.. Och förvånande jag vet, men bäddar min säng varje morgon!)

Och nu till min hemlighet! Igårkväll blev det klart! Och det är så otroligt fantastiskt!



Vet inte om ni kan se så bra, men JAG SKA TILL HAWAII!!! 28 mars- 4 april spenderar jag på denna paradisliknande ö tillsammans med andra utbytesstudenter! Har pratat med rektorn och allt, så om jag håller mina betyg till C och över plus beter mig som jag ska får jag också åka för Aspect! Och jag har inga planer på att bryta det!! SÅ HAWAII FÖR MIG I VÅR!!!!!! Ifall att ni missade det, hihi!

http://www.explore-america.com/explorer/hawaii/index.html - här är en länk till organisationen som jag åker med och vad som kommer hända under veckan!

Åh vad lycklig jag är! Visst det är ju ett tag lvar, men ändå! Förstår ni att jag ska till Hawaii?!?! Jag gör det knappt! Så nu hoppas jag att ni är glada för min skull!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer också videoinlägget från igår, det ska fungera nu!

Ja vad händer annars? Imorgon är det meet igen, efter skolan så vi får sluta tidigare! Annars händer inget speciellt. Eller denna vecka går vi bara fyra dagar, sedan är vi lediga i fyra! För på måndag är det också någon speciell dag!

Nu ska jag gå och lägga mig så at jag kan vakna upp och äta lite mer av den underbara chokladen! Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

FY FAN VAD KUL FÖR DIG! åhh, snacka om häftigt att dra till hawaii! Åhh, och nu kunde jag se klippet också. Njuter av varje sekund som jag ser dig prata, saknar dig som FAN.

2011-10-04 @ 09:34:00
Postat av: Julia Brandt

fyfan Nellie! JAG ÄR GRÖN AV AVUNDSJUKA NU!!!!!!!!!!

2011-10-04 @ 10:09:36
Postat av: klarie

haha, älskar slutet "hoppas vi ses snart"

2011-10-04 @ 15:50:52
Postat av: fridaj

eyy, dom från min skola ska också bo på hotell och sen ha ett meet, undra om det är samma haha :D

2011-10-06 @ 03:35:14
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0