Give me some sugare baby

Okej, nu klarar jag mig inte mycket längre. Idag fick Gina sitt paket från norge som innehöll alldeles för mycket godsaker jag saknar! Som till exempel Kinder Maxi!! Amerikansk choklad är inte alls lika god, bara vanlig mjölkchoklad smakar äckligt.. Därför ber jag någon snäll själ att skicka mig något gott så jag kan överleva! Vem som helst som känner för det, eller inte vill att jag ska dö, kan ju skicka något!

Vågar inte riktigt skriva ut adressen så här öppet på facebook så om någon ängel som inte har den vill skicka något kan ni ju fråga mig, Klara, Rille eller mina päron!

Här är en lista på de saker jag saknar mest eller tycker amerikanerna här borde testa:
- Marabou mjölkchoklad!! Skulle också vara kul med marabou daim för tror inte de har daimchoklad här
- Kinder Maxi!!
- Knäckebröd, Wasa Rågi
- Svenska tuggummi
- Ahlgrens bilar
- Nappar och annat Hariogodis



Det är allt jag kan komma på nu, och självklart står Svenska choklad högst på listan, ni anar inte hur lyckligt lottade ni är, och ni tar det säkert för givet!

Sen skulle jag ju såklart bli ännu gladare, även än om jag fick choklad, om jag fick filmjölk. Men jag vet att det skulle surna på vägen och inte klara sig alls. Men det skulle vara så underbart om jag fick äta en tallrik med fil och flingor!! Ville bara tillägga det om någon hade en supersmart idé om hur det skulle fungera!

Jag ska förklara om dagen och flickerball, eller i alla fall försöka för det är nog ganska omöjligt att beskriva den känslan, senare när jag berättar om resten av helgen!

Nu är det pasta party att my place och det kommer typ 25 pers som ska äta så borde nog gå upp och hjälpa till med något! Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0