50 first dates

Jag lovar att jag så snart som jag har tid ska beskriva min mycket braiga resa till New Orleans! Hur det gick att åka bil 12 timmar och hur det var att bo på campus! Det kommer snart också upp bilder på facebook! Just nu är det dock lite körigt med skola och cross counrty. Men ni kan ju hälsa Monica Hjort, om någon träffar henne, att det är en underbar stad och jag är säker på att hon skulle trivas! Maten är underbart för den som älskar sånt, och vad gillar inte Monkan att äta liksom?! Plus att det finns så mycket att se, och hon vill ju veta allt och all historia som staden innehåller skulle vara intressant för henne. Så om någon skulle hälsa det och att jag tänkte på henne när jag vandrade på gatorna vore mycket snällt!

Även att jag saknar mina fil och flingor har jag hittat en frukost som jag tycker om. Så ännu en gång längtar jag till morgondagen så att jag får äta igen! Inget slår dock min underbara perfekta frukost á la Nellie(och det är otroligt sorgligt att de inte har fil här...) Har också hittat en passande lunch som smakar mumma som jag bringa varje dag till skolan! Förvånande nog är det en slags macka! Ni kanske tycker att jag är konstig som tar med mig samma lunch varje dag, men det är sådan jag är! Hittar något och håller fast vid det tills jag får nog, tror dock det kommer ait ett tag denna gång förhoppningsvis! Orkar inte komma på något nytt jag måste fixa VARJE morgon...

Och vad som är planerat i framtiden och helgen kommer också snart. Förhoppningvis imorgon. Om jag har tid efter att ha pluggat till mina två tests. Varav ett innehåller massa ord som jag inte har en aning om vad de betyder vilket gör det ännu svårare att läsa sig.. Men hoppas på att "provet" är lätt, för tror det är multiply choise och man måste ju leva on the edge sometimes!

Vill också nämna att medan jag skriver detta sitter jag och kollar på 50 first dates och skrattar hysteriskt till scenen när hon springer efter killen och slår ner honom med ett baseballracket! Good times! Påminner mig också om mina underbara vänner Julia och Klara vilket gör den ännu bättre!

Men nu måste jag sova för ska upp imorgon och vill ju inte försova mig som jag gjorde idag! Godnatt folket, eller bör jag säga godmorgon?

Kommentarer
Postat av: Julia Larsson

Haaaaaaaaaaaahahahaha 50 first dates!!!!!!!!!!!!!! "Hi, my name is Tom" går tio sekunder "HI, my name is Tom!!!!!!!!" hahahaha, älskar!!! Kan vi inte titta på filmen tillsammans, över typ skype? Fan va värt det vore. Hoppas allt är superbra!!!!!!!!! VILL VETA VAD DEN ULTIMATA FRUKOSTEN ÄR JU :o Pusss my

2011-09-01 @ 07:38:25
URL: http://jylias.blogg.se/
Postat av: klarie

HAHAHAHA, tre-sekunders tom :D

2011-09-01 @ 16:15:13
Postat av: Rebecca

Önskar att jag fattade vad ni menar angående filmen...... MEN JAG VILL VETA HUR DET GÅR MED ENGELSKAN???! pratar du grymt bra nu eller????????

2011-09-01 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0