C'mon everybody take a real deep breath

Sitter här i soffan och kollar på basket. Har haft första dagen i skolan idag och det är väl okej. Kommer sakna att sova länge på mornarna men det blir nog bra. Ny termin betyder nya ämnen! Slipper yearbook, thank god! Och kommer ta foods! Så nu ska nellan bli en hejare på matlagning! Vänta ni bara!

Hade vår första indoor soccer game igår och det är väl inte så mycket att tala om.. Haha. Men vi kommer nog bli bättre! Det var riktigt kul i alla fall och nästa vecka bjuder på 2 matcher vilket jag se fram emot!

Hör och häpna också gott folk! Imorgon ska jag på audition för skolmusikalen! Har idag lärt mig världens lättaste dans som jag ska perform imorgon. Jag vill egentligen inte vara med och ha någon stor roll eller så, men alla säger att de har så kul allt runtomkring. Så planerar att få en liten roll där jag inte behöver säga något eller så! Tror faktiskt det kan bli riktigt roligt och måste ju ta alla chanser jag får för att uppleva något nytt. Så önska mig lycka till!

Nu ska jag återgå till att kolla på matchen och på lördag är det jag som är på plats. Taggad!
God natt Sverige.


Kommentarer
Postat av: agnes

då kanske det blir du som bjuder mig på mat någon gång? ;)<3

2012-01-06 @ 13:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0