Country roads, take me home, to the place I belong

Jag vet att det har varit ett tag sedan jag skrev här, ganska länge faktiskt. Men det är otroligt tråkigt att blogga. Men här kommer en lista med lite saker som hänt sedan sist.

- Jag har varit i Chicago
- Som ni vet vart på Hawaii (som jag aldrgi berättade om men var helt fantastiskt)
- Familjen har varit här (helt otrolig känsla att få träffa dem igen efter så lång tid)
- Gått upp i vikt
- Vart på Prom
- Vart på Six Flags (an fantastiskt nöjespark)
- Jag bar en cap and gown, fick mitt namn uppropat, tog emot ett high school diploma, GRADUATED och kastade min cap högt upp i luften!
- Börjat mitt tre månaders långa sommarlov
- Gått upp ännu mer i vikt

Tror det är de mest nämnvärda sakerna som hänt sedan sist! Annars har jag umgåtts med vänner, åkt ring, tagit ett första dopp i sjön. Jag har också fått uppleva amerikansk high school drama, något jag helts vill hålla mig borta från! Men ännu en upplevelse att lägga till på listan över nya saker jag upplevt detta år.

Vilket tar mig till mitt nästa ämne, att min resa snart är över. För att vara mer exakt sätter jag mig på mitt första plan om 7 dagar, 17 timmar och 17 minuter och landar i Sverige om 8 dagar, 7 timmar och 50 minuter.
Det känns verkligen så överkligt att det är över så snart. Efter att ha sett fram emot detta så länge, sedan uppleva det och nu är det liksom snart över. Man tror inte att den dagen riktigt ska komma, eller man vet ju att den gör det, men det verkar alltid vara så långt bort. Men nu är det nästan så nära att jag kan ta på det.. Det är verkligen obeskrivligt, och jag kan inte förstå det. Men dagen kommer komma no matter what. Och ska jag vara ärlig så välkomnar jag den. Detta har varit ett fantastiskt år och jag har fått uppleva så otroligt mycket och läst känna fantastiska personer! Men jag känner mig redo att åka hem, tillbaka till min svneksa familj, mina svenska vänner och mitt svenska liv. Kollade igenom fotoalbumet jag fick av världens bästa vänner innan jag kom hit och jag kan verkligen inget annat än le, de+alla andra där hemma är verkligen underbara människor och jag ser fram emot ett träffa er igen!
Det kommer bli otroligt jobbigt att säga hejdå, men jag vet att vi kommer träffas igen!

Jag tror det var allt för denna gången, nästa gång vi hörs är det nog face to face i härliga sveariket! Ses snart, och denna gång är det verkligen sant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0